-Cukuplah….aku dah BOSAN!!!


Aku dah bosan.. kene buang sampah tiap-tiap  minggu ..

bukannya sikit ,korang kumpul berkarung-karung sampai membusuk!

macammana korang hidup dengan sampah tu pun aku tak tahu…

Aku dah bosan …kene mop lantai ,cuci dapur..,cuci pinggan ,

pasal korang pandai makan ,tapi tak tahu nak kemas …pemalas!

Aku dah bosan ..tutup kipas dan lampu..

Rasa macam nak jerit ,bukan korang sorang yg kene bayar air dan elektrik tu!

Aku dah bosan ! Buat semua keje tu,tapi korang buat tak tahu!

Aku dah bosan terpijak kasut korang yang bersepah setiap kali masuk umah!

Macam 50 orang duduk dalam rumah tu,

Aku dan bosan melihat muka yang cantik,pengotor dan pemalas tu!

Aku dah Bosan!

Aku dah bosan!

Aku dah bosan ….bosan itu adalah aku ..itu bosan itu aku..adalah bosan itu aku??

Aku dah bosan dengan hidup aku!

Aku dah bosan dengan kerja aku!

Aku dah bosan dengan diri aku!

Ya Tuhan ,tolonglah aku!

********************fieha

P/s: Aku usaha jugak nak cari rumah baru,yang penting ,housmate yang tak  “haru- biru”macam tu! Hish MELUAT AKU!

5 Comments (+add yours?)

  1. noraitusaya
    Mar 28, 2009 @ 16:47:01

    haritu ajak duduk umah aku tak nak… aku duduk dlm bilik jer… hehe. Tak kacau orang, tak buat sepah… Bilik aku jer yang sepah, hujung minggu aku kemas la… Hehe…

    Reply

  2. syahril kadir
    Mar 30, 2009 @ 06:01:32

    alamak cik fieha! apa hal ni! rileks…rupanya ramai awek yg muka cun tapi pengotor rupanya ye, tak sangkalah

    tapi kat seksyen 6 ada satu bilik kosong, sewa murah, privasi lagi

    nama taman tu…BALAI POLIS SEKSYEN 6, bilik lokap nombor 4, heheheh

    jgn marah ah…

    Reply

  3. kasihfieha
    Mar 31, 2009 @ 13:27:34

    Huarghhhhhhhh! stresss! stress!

    Reply

  4. panglima
    Jul 13, 2009 @ 13:08:04

    u nak tak bilik kosong,i rasa kena tempah dulu kut, bilik tu xde lah luas sangat lebih kurang 2′ lebar,panjang 5’hingga 6′ kedalaman 7′ kut..sesuai kut untuk orang macam u ni,yang bosan segalanya ehhehehe gurau jangan marah aek..cam ni lah jalan yang terbaik u kena berbincang dengan semua isi umah tu..mufakat membawa berkat.jangan dok maki hamun mcm ni tak baik..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: