Kategori korang?


Boiekk..Keding..Montok..Rendang..Tong Drum…Sedap..Debab..sumernyer adalah kategori yang di beri oleh kaum lelaki .Tapi org perempuan sendiri perlu tahu korang  berada dalam ketegori yang mana satu,haa senang tengok panduan Cik Peahh kat bawah nie,bukan apa dengan mengetahui bentuk tubuh sendiri anda akan lebih bijak memilih pakaian agar bersesuaian dengan bentuk tubuh anda..hehe.Dengan cara ini korang boleh menutup kelemahan dan menonjolkan kelebihan pada diri korang apabila berpakaian…baru ngam ,padan dan ahkss..meletops nok!

Lain kali Cik Peah bawakan tips yang lebih menarik lagi! Adios!!

bodyshapeapple

1.Bentuk Apple-Jade Jagger,Drew Barrymore,Kate Winstlet.

bodyshapehourglass

2.Bentuk Hourglass-Jesicca Simpson,Scarlett Johansson,Anne Hathaway.

bodyshapeathletic

3.Atlethic /Slim-Cameron Diaz,Mischa Barton,Keira Knightley.

bodyshapepetitie2

4.Petitie-Kylie Minogue,Eva Longoria,Natalie Portman.

bodyshapepear

5.Pear-Tyra Banks,J.Lo,Christina Aguilera,Beyonce.

P/S:Senang korang tiru jer cara selebriti ni berpakaian..tangkap leleh beb! Wakaka!

1 Comment (+add yours?)

  1. 001beautifulcrazy
    May 24, 2009 @ 22:18:25

    Satu pun bukan macam aku.. ada masalah dengan perutla… muahahahahhaa.a.aaaaaaaaaaaaaa

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: