……


“hanya insan yang tabah dan sabar ..saja yang boleh bertahan “

aku teringat ,kata -kata seorang kenalan ku dulu..masa mula-mula menyertai bidang ini…

aku rasa aku boleh bertahan ,aku akan cuba bertahan…tetapi sampai bila? lately ni aku rasa aku dah takde hati,mugkin orang lain pun mempunyai perasaan yang sama..

untuk menjadi seorang produser,ada tanggungjawab besar yang harus dipikul..kekadang ia bergantung pada program yang di kelola…

dulu ..aku buat rancangan kerana aku minat ,..aku sanggup berusaha keras kerananya..dari jemari dan hati inilah program yang aku hasilkan memberi kepuasan yang tak terhingga..

aku akan jadi seorang yang hebat dan bijak  satu hari nanti,jadi aku harus tempuh kesukaran ini!” itu kata  hatiku setiap kali kecewa ..

Setiap orang punya tanggapan dan pendirian yang berbeza-beza..tapi beginilah caranya untuk aku kuatkan semangat menghadapi segalanya…

titik!

1 Comment (+add yours?)

  1. syahrilkadir
    Jun 10, 2009 @ 12:32:58

    semua tempat sama sajer kak long…dun worry, b happy!

    Reply

Leave a Reply

