Blog baru!


Maaf,dah lama tak post entry kat sini .

Sebenarnya ,aku sedang  bz dengan kerja ,bz dengan persiapan kawen aku …hehe .Kadang-kadang nak tulis pasal apapun aku tak tahu .

Owh ,sebelum aku terlupa ,aku kini sedang dalam pembikinan sebuah lagi blog aku http://bungabulan-bungabulan.blogspot.com/, aku nak promote sikit pasal blog ni.Hehe..actually blog yang satu lagi ni sengaja aku buat untuk berkongsi idea dengan bakal-bakal pengantin yang akan menempuh hari bahagia ,segala persiapan ,tips dan pengalaman ingin aku kongsikan .

Oleh kerana aku baru develop blog ni ,masih banyak lagi kekurangan .

Apapun, aku menjemput semua blogger yang TIDAK mempunyai penyakit geli-geleman,penyakit poyo dan segala macam penyakit yang tidak suke hal-hal perkahwinan ,untuk melayari blog seperti diatas.

Aku harapkan komen yang membina ,perkongsian idea,kreativiti dan pengalaman blogger dalam perjalanan atau sudah menempuh alam perkahwinan! Pada bakal pengantin ,aku perlukan sokongan korang,bersama merencanakan matlamat dan berusaha menjadikan matlamat itu satu kenyataan!Dari pengantin untuk Pengantin!

Sampai sini untuk kali ini.Bye!

Bungabungabulan aka Fieha

Leave a Reply

