Bila nak mula?


DSC_0476

Disinilah tempatnya lelah dan lena ku tersimpan…

Sejak zaman aku study lagi sampai dah keje ni aku agak dah 4 tahun kot aku duduk dalam bilik ni…

S5035225

Image079

 kat sinilah aku tersenguk-senguk study malam-malam…

kat sini juga aku pengsan bila dua tiga hari tak tido sebab nak siapkan keje…

DSC_0471     DSC_0472

 Memori indah dan tragik pun banyak …haha

S5035239

Image036

Bila nak start kemas untuk pindah ke rumah baru …tetiba rasa sayang dan sayu!

Entah di mana patut aku bermula …

Apa yang patut di packing dulu? semuanya berlegar..

S5035220

Image078

Semalam sempat juga aku merakamkan bilik  yang bagaikan  rumah dan hotel 5 star aku ni untuk disimpan sebagai kenangan …

Mungkin esok aku ..atau lusa..aku pun tak tahu!

S5035223

1 Comment (+add yours?)

  1. melasalam
    Sep 18, 2009 @ 10:19:10

    ko nak pindah mana kak fieha oiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

    Reply

Leave a Reply

