Tentang mencintai seorang lelaki …


………terkedu..terkenangkan nasib anaknya

bagaimana? maafkan aku wahai Anak…aku berdosa mempengaruhi ibumu!!!

…..

Teringat lagi katanya…Apakah tanda cinta ? bagaimana aku mahu tahu ,aku mencintai dia?

….ahhh…kawanku..berat sekali helaku…

berkata di dalam hati…

lalu apa makna “Perkahwinan” itu wahai temanku?

akupula bermain dengan perasaan sendiri!

…………………………………………………………………..

………………………………………………………………….

lama..aku cuba membina tugu perkataan ,harapanku jawapan ini tidak goyah mahupun roboh dengan badai soalanmu nanti….alahaiii!!

Temanku….

Jika mencintai seorang lelaki itu padamu…ialah bahagiamu disisinya ..

Jika mencintai seorang lelaki itu padamu…dia disisi saat suka dan duka..

Jika mencintai seorang lelaki itu padamu…begitu penting? kau mahu milikinya kerana itu tandanya “Cinta” mu satu….aku mohon undur diri ..aku bukan insan patut kau temui…kerna bagiku…

Cinta itu suci…Perkahwinan adalah sesuatu yang harus di hormati…namun jika di hatimu sudah tiada Cinta lagi..pergilah temanku…kerana ku pasti Cinta yg kau cari itu takkan pernah wujud…

Cinta itu bukan hanya untuk dimiliki…

Cinta itu untuk disayangi…

Cinta itu takkan wujud dalam bayangan yg kau inginkan..Ia datang dalam bentuk yang tak pernah kau bayangkan!

ahhhh..aku merapu lagi…ngantuk sudah..zzzz

*bersambung

1 Comment (+add yours?)

  1. awangsulungmerahmenyala
    Jan 22, 2010 @ 18:46:15

    hi,saya baru jenguk2 blog dan entri saudari.banyak kisah cinta cintun.tengah kecewa atau terkesan dengan sesuatu kisah ke?hanya bertanya.

    Reply

Leave a Reply

