I’m BaCk!!!!..bersama updatesnya!


Setelah di leter oleh seorang teman rapat…

Setelah di rayu beberapa peminat..cewahhh!!!

Aku kini kembali..aktif bersama blog ku yang dah naik ‘berCendawan’ ini…hehe

Sebenarnya tak tahu nak cerita ape ..aku akui sejak kewujudan FB ni …di tambah ,kesibukan  bergelar “Mummy ”

hurm aku rasa blog aku ni pun dah merajuk!!!

Ape ek nak update???? ermmm haa..kini aku baru sebulan menjejak kaki bertugas di tempat baru …dah bekerja bersama rakan-rakan lama…hehe

  

*tempat keje aku sekarang


kata org “Ikan di laut ..asam di darat” yang seronoknya kami bersama semula …walaupun tanpa kehadiran ‘AMoi’ kesayangan kami…maklumlah tempat baru ni memang tak hired mereka yang bukan muslim…Stesyen TV Islam la katakan ..

tp ape salahnyer kan?? kan??? huhu( habislah En.Bos  Memo kan aku nanti.. haha)

*Kenangan bersama “AMoI”..

Anaqi pun dah nak masuk 8 bulan dah 7 hb bulan depan..pantasnya masa berlalu…

Namun aku masih tersisa bersama kenangan pahit manis bekerja di tempat lama…bak kata org “Tempat Jatuh lagi di kenang ,..inikan pula tempat tersimpannya  kenangan mase bujang ,kawen dan mengandung dan beranak puleee !!!

*Bujang

*Kawen

*Preggy!

*dah jadik Mummy!!

Ya..Allah aku sgt mendoakan  Syarikat yg pernah aku bernaung di bawahnya ..terus sukses..bersama pimpinan baru ,dan berjaya melalui segala dugaan yang datang , bersama anak-anak kapal yang masih gagah bertahan ,muka-muka baru yang bakal merubah masa depan Syarikat yang sangat aku sayangi itu…

Sukar  untuk meninggalkan ape yang aku ada…tp demi masa depan ..demi pengalaman baru …aku harap mereka memahami ..dan aku pasti mereka mengerti biarpun dengan berat hati..(sedey plak..haih!)

Doakan aku wahai “Mereka yg telah aku tinggalkan”

   

   
semoga keputusan ini ..bakal membawa perubahan yg lebih baik untuk diriku…kini dan di masa hadapan ..aminnn.

Sekarang tengah Pre-Pro program baru “Man Jadda Wajada” -(Siapa yang berusaha) ..pasti berjaya !..doakan aku sukses yea!!!

Rasenya itulah updatenya….jumpa lagi !!!

*pic masih banyak lagi nanti aku masukkan lg…huhu

2 Comments (+add yours?)

  1. noraitusaya
    May 23, 2011 @ 11:15:24

    Rindu sama cik amoi kita… jom lepak2 teh tariks!!

    Reply

  2. kasihfieha
    May 23, 2011 @ 11:55:20

    huhu…bila tah Amoi nak datang! Amoiiiiiiiiiiiii!!!! Wo Ren Nie!!

    Reply

Leave a Reply

