RMO.OO on ur wedding day!


money_fly_jpg

Hurmm..dulu memang aku selalu dengar orang tua tua kata ,kalau nak buat majlis kahwin tak boleh main-main…belanje besar ,semua kena plan betu-betul..dan macam-macam lagilah!

Sejak akhir-akhir ni ..memang aku terasa sangat ,apa yang atuk,nenek dan dan mak bapak kita cakap tu memang betul! hampir 3 bulan lagi aku akan berhadapan dengan satu peralihan baru baru dalam hidup aku,satu destinasi dimana aku tak mungkin boleh berpatah balik !

bukan menhadapi ‘Hari Besar’ itu yang melemaskan aku,tapi segala pekara yang perlu diselesaikan,segala yang menelan perbelanjaan ,benar-benar membuat aku terduduk memikirkan!

Petang tadi aku ke bank ,tiba-tiba aku lihat duit simpanan punya sayap berterbangan …arghhh! banyak duit habis!!!

aku tensen! Terus keluar bank , masuk kereta, gerak balik ofis ,tak jadi keluarkan duit!

tiba-tiba teringat kata seorang teman ofis ” I taknak kawin, buat kenduri kene guna banyak duit ,baik I simpan duit tu pergi holiday ,lagi best! haha….”

Alahai Jo!

terus kereta ku pecut!

Ingin ku pergi jauh darimu…


Ingin ku pergi jauh darimu

Agar ku kenal erti rindu ini

Ingin aku menyelami jiwamu

Agar kukenal dirimu kasih

Ingin aku membenci dirimu

Tapi kebencian tiada padaku

Walau apa yang kau sangkakan

Aku tetap cinta padamu

Chorus:

Telah lama ku hidup melara

Setelah ku gagal dalam bercinta

Kini kau datang dengan seribu bintang

Bintang yang dulu sembunyi

Bintang yang tiada bererti

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku

Aku kan selalu dekat padamu

Tapi jangan kau hanya coba

Untuk mempermainkan cintaku

*arghhhh sedih lagi!